Tο σχολείο μας βραβεύτηκε με την εθνική ετικέτα ποιότητας για τα έργα eTwinning στα οποίο συμμετείχαμε το σχολικό έτος 2022-23 με τίτλους «Α Musical Journey» και «Lights, Camera, Action».
Στο έργο “A Musical Journey “συμμετείχαν μαθητές/τριες του τομέα Πληροφορικής της, τα τμήματα Β2, Γ3 ΚΑΙ Δ3 Λυκείου, με την καθοδήγηση των καθηγητριών Κα Ψυρρή Βαία,Κα Αετού Έλενα και Κα Χαραλάμπους Άννα. Κριτήρια επιτυχίας της βράβευσης ήταν η πρωτότυπη θεματολογία,, το ενδιαφέρον των μαθητών/-τριών και η διάχυση. Επίσης το έργο μας σύμφωνα με την Εθνική Υπηρεσία Υποστήριξης (ΕΥΥ) eTwinning ήταν καλά δομημένο, οι ομάδες είχαν συνεργαστεί μέσα από τα διάφορα εργαλεία και το φόρουμ δίνοντας προϊόντα εύστοχα και ποιοτικά.
Στο έργο «Lights, Camera, Action» συμμετείχαν οι μαθητές/τριες των τμημάτων Β1 και Β2 Λυκείου, με τη καθοδήγηση των καθηγητριών Κα Ψυρρή Βαία, Κα Κλάδου Χριστίνα. Κριτήρια επιτυχίας της βράβευσης ήταν η η καλή θεματολογία, η oργάνωση του twinspace, οι ποιοτικές δραστηριότητες, τα κοινά τελικά προϊόντα, η αξιολόγηση και η διάχυση. Δημιουργήθηκε και ένα συνεργατικό σενάριο, οι ομάδες των μαθητών ήταν διακρατικές, ένα συνεργατικό padlet με τα ηχητικά μηνύματα των μελών της κάθε ομάδας.
Η πλατφόρμα eTwinning αποτελεί σημείο συνάντησης για όσους απασχολούνται στον τομέα της σχολικής εκπαίδευσης
Στο πλαίσιο της Ζώνης Δημιουργικών δραστηριοτήτων, Οι μαθήτριες και οι μαθητές του Β1 του τομέα Γεωπονίας συμμετείχαν στην δράση Teaching with Europeana. Η Europeana είναι ψηφιακή πλατφόρμα για το πολιτισμό της Ευρώπης, η οποία ιδρύθηκε και χρηματοδοτείται από την Ευρωπαϊκή Επιτροπή στο πλαίσιο του eContentplus, του Προγράμματος Στήριξης της Πολιτικής για τις Τεχνολογίες των Πληροφοριών και των Επικοινωνιών. Οι μαθητές και οι μαθήτριες ήρθαν σε επαφή με τα έργα του Ολλανδού ζωγράφου Πητ Μοντριάν ενός από τους σημαντικότερους εκπροσώπους της μοντέρνας τέχνης και συνέδεσαν τα γεωμετρικά σχήματα με την τέχνη της ζωγραφκής. Τα έργα τους αναρτήθηκαν στον ιστότοπο της Europeana στο ευρωπαϊκό σχολικό δίκτυο.
Implementation of "Mondrian and Math lessons"(SOI-GR-292) - Teaching With Europeana
Οι μαθητές και οι μαθήτριες των τμημάτων Γ1Λ και Γ3Λ συμμετείχαν στο Πολιτιστικό πρόγραμμα "Εικόνα-Ήχος+Φως".
Έναυσμα για το σχεδιασμό του συγκεκριμένου προγράμματος ήταν η συμμετοχή-παρακολούθηση, μαθητών του σχολείου μας σε ένα πρωτότυπο εκπαιδευτικό πρόγραμμα της Κρατικής Ορχήστρας Θεσσαλονίκης. Mε την ονομασία Stand-up Symphony, όπου μουσική και κωμωδία συμπράττουν, μάθαμε «Ποιος είναι ο κώδικας συμπεριφοράς σε μία συναυλία συμφωνικής μουσικής;» ή «Πώς άλλαξε ο τρόπος που ακούμε μουσική τον τελευταίο αιώνα;». Επίσης τα παιδιά πειραματίστηκαν με εφαρμογές επεξεργασίας εικόνας και ήχου, δημιουργώντας ευφάνταστα σενάρια.
Υλικό που παρήχθη:
- Έντυπο εκπαιδευτικό υλικό για το μάθημα ΣΕΠ. https://gymee-ag-dimitr.att.sch.gr/images/mydocs/2022-23/axiologisi/1_axonas/SEP_lessons.pdf
- Ερωτηματολόγιο Kahoot “Κουίζ στον Σχολικό Επαγγελματικό προσανατολισμό”. https://gymee-ag-dimitr.att.sch.gr/images/mydocs/2022-23/axiologisi/1_axonas/SEP_Kahoot.pdf
- Ερωτηματολόγιο google forms “Αυτοαξιολόγηση μαθητών στο μάθημα της Ρομποτικής” https://gymee-ag-dimitr.att.sch.gr/images/mydocs/2022-23/axiologisi/1_axonas/Robotics_results.pdf
- Βίντεο με τις εργασίες στο μάθημα της Ρομποτικής. https://youtu.be/VcIjtHP-Sgk
- Ρουμπρίκα αξιολόγησης των δεξιοτήτων συνεργασίας και επικοινωνίας των μαθητών. https://gymee-ag-dimitr.att.sch.gr/images/mydocs/2022-23/axiologisi/1_axonas/rubric_teamwork.pdf
- Ερωτηματολόγιο «Πως αντιλαμβάνομαι τον εαυτό μου» https://gymee-ag-dimitr.att.sch.gr/images/mydocs/2022-23/axiologisi/1_axonas/erotimatologio_FA.pdf
Για το σχολικό έτος 2022-2023 ο τομέας Γεωπονίας ανέλαβε το περιβαλλοντικό πρόγραμμα με τίτλο « Ενεργειακά αυτόνομος σχολικός κήπος» με έμφαση στην αξιοποίηση των ανανεώσιμων πηγών ενέργειας για την λειτουργία ενός κήπου. Στο πρόγραμμα αυτό ενεπλάκησαν όλοι οι μαθητές των Β’ , Γ΄ και Δ΄τάξεων Λυκείου του τομέα Γεωπονίας οι οποίοι είχαν την ευκαιρία να εφαρμόσουν στην πράξη την θεωρία που διδάχθηκαν στα μαθήματα Στοιχεία Γεωργικών Εγκαταστάσεων, Περιβάλλον και Γεωργία, Εγκατάσταση Αρδευτικών Δικτύων στην Κηποτεχνία, Συντήρηση Κηποτεχνικών Εφαρμογών, Σχεδιασμός Φυτοτεχνικών έργων.
Περισσότερα... Περιβαλλοντικό πρόγραμμα «Ενεργειακά αυτόνομος σχολικός κήπος»
Στο σχολείο μας οι μαθητές της Α΄ Γυμνασίου και Β΄ Γυμνασίου είχαν την ευκαιρία να παρουσιάσουν τις εργασίες τους από το μάθημα της Τεχνολογίας.
Οι μαθητές και οι μαθήτριες του Δ1 Γυμνασίου, υπό την επίβλεψη των εκπαιδευτικών τους στα μαθήματα των μαθηματικών και της πληροφορικής, εκπόνησαν το πρόγραμμα αγωγής υγείας «Σερφάρω Έξυπνα». Η ιδέα και η συλλογή του εκπαιδευτικού υλικού έγινε από την καθηγήτρια μαθηματικών.
Το διαδίκτυο αποτελεί αναπόσπαστο εργαλείο στην καθημερινότητα μας, όμως η χρήση του από τους εφήβους απαιτεί ιδιαίτερη προσοχή. Τα παιδιά ενημερώθηκαν για τους κινδύνους που ελλοχεύουν, πως να προστατευθούν, αλλά και για τους κανόνες ευγενούς συμπεριφοράς που οφείλουν να εφαρμόζουν ώστε η πλοήγηση τους στον ιντερνετικό κόσμο να είναι ασφαλής για τα ίδια και για τους γύρω τους. Στις 7/2/2023 συμμετείχαν στη διαδικτυακή ημερίδα "Ημέρα ασφαλούς διαδικτύου". Επιπλέον, τα παιδιά δημιούργησαν μια αφίσα με τους βασικούς κανόνες ασφαλούς περιήγησης στο διαδίκτυο.
Τέλος, οι μαθητές και οι μαθήτριες του Λυκείου που συμμετέχουν στο πρόγραμμα E-twinning "Let's talk with films", ενημερώθηκαν επίσης για τρόπους ασφαλούς πλοήγησης στο Διαδίκτυο.
Το εκπαιδευτικό υλικό που χρησιμοποιήθηκε είναι διαθέσιμο στην ηλεκτρονική τάξη : https://eclass.sch.gr/courses/0540842535/
Επιπλέον χρησιμοποιήθηκε το εκπαιδευτικό παιχνίδι Google Interland https://beinternetawesome.withgoogle.com/el_gr/interland